עו״ד גירושין מומחה

מערכת שורש  ל סיוון, תשעה  6/17/2015

ההחלטה התקבלה? עוברים את התהליך עם עו״ד גירושין מומחה
.......................

עו״ד גירושין מומחה
אם ההחלטה הקשה מכל התקבלה, אחרי אין ספור ויכוחים בחדר השינה ולפני הילדים, ליד המשפחה ובמרחב הציבורי החלטתם שלא ניתן יותר לגשר על חוסר ההסכמה ביניכם ושהזוגיות כבר לא מתגברת על הקושי. להחליט על גירושין זו החלטה קשה מנשוא שכן כבר מדובר על התהליך לאחר הקמת משפחה וילדים, רכוש משותף וקורת גג אחת. מאחר וגורמים רבים מעורבים בפרשייה חשוב להיוועץ עם עורך דין גירושין אשר יסייע לכם כזוג. בנושא כאוב ורגיש כמו זה יש לשים דגש שהעורך דין גירושין איתו אתם ממשיכים את התהליך הינו מקצועי ומומחה, שכן הרבה גורמים מונחים על כף המאזניים לכן החלטות חשובות עתידות להתקבל ואיש מקצוע מנוסה יעזור לכם בכל הסייגים.

לפני שהתהליך מתחיל יש להצטייד בסבלנות וכוחות נפשיים שכן הוא עלול להיות תהליך לא פשוט ואף ארוך. בהסכם הגירושין ישנם מספר רבדים שניתן לדון בהם שהם משמורת ילדים, תשלום מזונות, חלוקת רכוש, חלוקת דירה, חסכונות ועוד רבים. נושאים אלו הינם רגישים ולכן כאשר בוחרים עורך דין גירושין יש לוודא שהוא אכן בקיא בנושא וזמין לתת את המענה במהירות האפשרית שכן מדובר בתהליך אורך ומייגע. בישראל על מנת להתיר את מתן הגט ברבנות, זוג המעוניין לסיים את הקשר לעבור את התהליך מחוייב לעשות זאת על פי הדין ההלכתי. כמו כן, הרבנות הינה הגוף היחיד שיכול לאשר את פירוק המשפחה ולאשר את הגירושין כל עוד הם מתבצעים בהסכמה של שני הצדדים- הגבר והאישה.

ובכל זאת, איך ניתן להקל על תהליך הגירושין?
התהליך אשר עתיד לשנות את גורל חייכם יכול ואף רצוי שיתבצע בצורה מסודרת ומקובלת. במידה ותתייעצו עם גורם מומחה הוא יהיה זה שיעזור לכם לשמור על שפיותכם ועל נפשכם. בשל הסיטואציה מבחינה נפשית, לקראת הגעתכם להחלטה ובמהלכה אתם עלולים להגיע מעורערים ובעלי ספקות. לכן, היוועצות עם עורך דין גירושין יכולה להקנות לכם תחושת ביטחון והכנה טובה ויסודית לקראת התהליך. אין שום ספק שכל אחד גם חושש מהפן הכלכלי שכן אתה יכול לאבד את דירתך, חסכונותיך ורכושך. אך כאשר מגיעים להסכמה משותפת ומתאמים ציפיות ניתן להגיע לפשרות אשר יוציאו את שני הצדדים מרוצים ככל האפשר. כאמור, אתם עומדים בפני צומת דרכים חשובה בחייכם, לכן יש להיעזר בחברים ומשפחה שאתם סומכים עליהם אשר יוכלו להושיט יד לעזרה, לתת את הכתף התומכת והאוזן הקשבת כדי שתעברו את התהליך יחד ותצאו ממנו מחוזקים אל דף חדש בחייכם.